Alla inlägg under september 2009

Av Sofia - 4 september 2009 14:05

Jaha, då är man här igen..

Har hänt mycket sen sist, både tråkigheter och roligheter..

Wilmas lekstuga är nu Äntligen färdig, bilder kommer senare ;-)

Skönt att få ha Gustav inne hos oss på helgerna, inte bara ute i byggartagen som han varit hela tiden sen ca 5månader tillbaka!!

Men ikväll har vi bjudit hit ett par kompisar på middag, de har en dotter i Wilmas ålder och har för 3 veckor sedan fått tillökning i familjen av en liten dotter till:-) Så dagen har jag ägnat åt att städa och förbereda maten tills ikväll då de kommer... Det blir kycklingfile med färskpasta och till efterätt en annanaspaj, vad annars??? Min favorit helt enkelt:-)


Är i v 36, 37på ons.. Så nu är det exakt 26dagar kvar tills lillkillen är beräknad, längtar sååå!!!

Ska bli så skönt att bli av med magen (vill kunna ta på mig mina vanliga kläder igen och känna mig fin!!), och bort med alla hemska gravid känningar som ont i rygg och foglossningsbesvär , slippa kissa 5ggr/natt osv..... Puuhh!!! Hoppas att han är frisk och att förlossningen går bra..

Säger bara en sak: ALDRIG MER!! Nu får det räcka med 2st.. och då är det faktiskt roligt att vi får en av varje:-)


kram

Ovido - Quiz & Flashcards