Direktlänk till inlägg 19 juli 2009

Wilmas avslutning på dagis.

Av Sofia - 19 juli 2009 17:24

Innan Wilma gick på sommarlov från dagis, hade de en avslutningsfest med sång och dans för föräldrarna på kvällen.

Eftersom det bästa Wilma vet är att sjunga och dansa, höll hon lådan inför alla. Föräldrar följde med sina blyga barn upp på scenen där de framförde sina inövade nummer, men Wilma brydde sig inte alls om sin mamma och pappa utan dansade runt själv, vildast och gladast utav alla barn uppe på scenen, sjung och dansade för fullt och skoj hade hon verkligen *ler*

 
 
Moster

Moster

19 juli 2009 22:00

Vad månde det bliva av den lilla sötnosen! Syns verkligen att hon gillar att stå på scenen :-)

http://pingela.wordpress.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sofia - 25 januari 2010 12:41

           

Av Sofia - 25 januari 2010 11:56

Hej!   Som sagt, mitt huvud är fullproppat med saker just nu... tankar,funderingar, oroligheter, tyvärr bara en massa skit!!! Känner att man inte kan leva som vanligt- är ingen bra människa just nu.. inte heller någon vidare mamma till mina 2...

Av Sofia - 7 januari 2010 14:19

Att vänta barn är som att planera en sagolik semesterresa till Italien. Du köper guidböcker och gör upp underbara planer inför ditt livs resa: Colosseum, Michelangelo, gondolerna i Venedig. Du kanske lär dig några användbara fraser på italienska. All...

Av Sofia - 7 januari 2010 14:06


En nybadad liten Filip 6/1-2010  

Av Sofia - 7 januari 2010 13:56

Hej!   Länge sen sist.. Det har hänt så otroligt mycket sen jag skrev här sist, både bra och dåliga saker.. Jag väljer att inte gå in på detaljer, men ni som står mig närmast vet att vi har haft det kämpigt och vad det handlar om.. Men det bäst...

Ovido - Quiz & Flashcards