Alla inlägg under januari 2009

Av Sofia - 22 januari 2009 11:24

Är så glad, har nyligen fått reda på att jag får stanna här på beijer tills 30 April som det var sagt ifrån början! Även om det bara är ynkla 50%, så är jag jätte glad!!

Av Sofia - 15 januari 2009 07:26

Bort från kyla och alla tankar på jobb, så lämnar vi Sverige den 28februari och åker istället till Gran Canaria på semester 1 vecka- helt underbart ska det bli! Men flygningen skrämmer mig lite, gillar det inte riktigt! Men Gustav säger att det är säkrare än att åka bil, så jag får försöka stå ut! Hoppas att Wilma klarar det bra! Hon har iallafall tagit sin spruta redan inför resan men hon har inte blivit sjuk ännu, det skulle komma efter 10 dagar ungefär.. Så vi får se om någon förkylning bryter ut!?!




Ett stort Tack till världens bästa moster som piggar upp mig:-)

kram

Av Sofia - 13 januari 2009 16:25

Som sagt, sitter här på jobbet och lider.. Allt e skit, därför har jag inte orkat skriva på ett bra tag nu!! När jag äntligen hade fått detta jobbet och allt gick så bra, blev ju till och med erbjuden ett annat jobb i stan.. men tackade tyvärr nej till den tjänsten , då jag trivdes så bra här! Två veckor senare blev jag varslad här!!! Denna j*vla finanskris!! När man dessutom endast får jobba januari ut och därmed 100% finns det ingen tid till att söka något nytt jobb heller!! *puuuhh* Allt e såå jobbigt, tycker det har varit skit länge nog nu, tänk att alla problem ska behöva kretsa kring jobb hela tiden! Ett jobb som man egentligen tycker ska vara en självklarhet för varenda människa!! Tyvärr är dock så inte fallet i dagens läge..

orkar inte skriva mer om detta, men nu vet ni hur det ligger till och anledningen till att jag inte orkat skriva här inne på bloggen!

Önska mig bara ett stort lycka till så länge..

på återseende..

Ovido - Quiz & Flashcards