Direktlänk till inlägg 15 januari 2009

Snart bär det av...

Av Sofia - 15 januari 2009 07:26

Bort från kyla och alla tankar på jobb, så lämnar vi Sverige den 28februari och åker istället till Gran Canaria på semester 1 vecka- helt underbart ska det bli! Men flygningen skrämmer mig lite, gillar det inte riktigt! Men Gustav säger att det är säkrare än att åka bil, så jag får försöka stå ut! Hoppas att Wilma klarar det bra! Hon har iallafall tagit sin spruta redan inför resan men hon har inte blivit sjuk ännu, det skulle komma efter 10 dagar ungefär.. Så vi får se om någon förkylning bryter ut!?!




Ett stort Tack till världens bästa moster som piggar upp mig:-)

kram

 
 
Moster

Moster

15 januari 2009 17:24

Va roligt! Härligt att åka iväg till Gran Canaria!! Visste inte att ni skulle åka - det gör ni helt rätt i. Hoppas ni får en superduper härlig och avkopplande vecka det har ni verkligen gjort er förtjänta av. Men vi hörs säkert innan dess.

Kram moster

Ps.Jag har en arbetskompis som åker t Gran Canaria imorgon i en vecka.

http://pingela.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Carro

27 januari 2009 23:10

ÅHH!!! Vad underbart :) Jag vill också följa med er ;) Allt är bra med mig, hoppas det är det med er med? Ringer någon dag snart...Puss!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sofia - 25 januari 2010 12:41

           

Av Sofia - 25 januari 2010 11:56

Hej!   Som sagt, mitt huvud är fullproppat med saker just nu... tankar,funderingar, oroligheter, tyvärr bara en massa skit!!! Känner att man inte kan leva som vanligt- är ingen bra människa just nu.. inte heller någon vidare mamma till mina 2...

Av Sofia - 7 januari 2010 14:19

Att vänta barn är som att planera en sagolik semesterresa till Italien. Du köper guidböcker och gör upp underbara planer inför ditt livs resa: Colosseum, Michelangelo, gondolerna i Venedig. Du kanske lär dig några användbara fraser på italienska. All...

Av Sofia - 7 januari 2010 14:06


En nybadad liten Filip 6/1-2010  

Av Sofia - 7 januari 2010 13:56

Hej!   Länge sen sist.. Det har hänt så otroligt mycket sen jag skrev här sist, både bra och dåliga saker.. Jag väljer att inte gå in på detaljer, men ni som står mig närmast vet att vi har haft det kämpigt och vad det handlar om.. Men det bäst...

Ovido - Quiz & Flashcards