Direktlänk till inlägg 12 juli 2009

Länge sen sist...

Av Sofia - 12 juli 2009 12:37

...Var det då jag skrev något här. Tiden springer förbi allt för fort! Finns ju så mycket annat roligt att göra än att sitta framför datorn när det är semester!

Vi har bland annat hälsat på min Moster Ingela med familj och blivit fotograferade. Både jag med magen och lilla Wilma:-) Alltid lika fina foton blir det när Ingela tar fram sin kamera, smakprov från dessa kan du se inne på Ingelas blogg:-)

Annars har vi gjort besök på Ikea, hälsat på Gustavs syster Maria med familj (där bjöds vi på en smarrig paj hon gjort med jordgubbar och björnbär på), vi har beställt brädor till förrådet som Gustav bygger för fullt på, jag har varit inne på KSS för smärtor i magen (troligtvis Gallsten, som tur är har det släppt för tillfället, hoppas jag får trycka ut den lille oxå innan jag hinner få ett nytt anfall), Jag och Wilma har sovit över i Trollhättan hemma hos Mamma/Wilmas Mormor med familj Torsdag-Fredag. Och Fredag morgon kom Gustav och hämtade oss i Trollhättan och då åkte vi till Liseberg hela bunten:-) Det var jätte skojigt!! Trots att jag inte fick åka mer än de lugnaste barnkarusellerna pga. magen!! Men jag, mamma och Emil spelade på hjulen för fullt och vi hann dessutom med att köra en 5-kamp allihop:-) -tilläggas bör också att det var jag som vann 5-kampen *ler*.

När vi åkte hem hade vi totalt vunnit: 1 stjärnvinst Marabou Mjölkchoklad, 1 stjärnvinst Geischa, 1 stjärnvinst  Dumle, 1 Första vinst Bilar samt 1 Första vinst i plopp!!!!! Inte illa va!???!!

Nu äter vi godis tills vi storknar- Mmmmmm, smaskens:-)


 
 
Moster

Moster

13 juli 2009 17:59

Mmmmm va gott med godis ;-)Roligt att åka till Liseberg. Tack för din kommentar om mina foton - roligt att du gillar dem. Jag håller på att samla ihop en del av mina bilder för att lägga in under fliken "mina bilder". Har tänkt att lägga in lite smakprov från olika fotograferingar! så där blir ni säkert med :-)

http://pingela.wordpress.com

 
Ingen bild

Carro

14 juli 2009 22:15

Kul!! Lyckat besäk på Liseberg låter det som...Läste att det var bättre med magen, ringde dig i veckan och skulle höra hur det gått för dig. Skönt, verkar som om det är bra iallafall ;) Kul att du bloggar igen! Kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sofia - 25 januari 2010 12:41

           

Av Sofia - 25 januari 2010 11:56

Hej!   Som sagt, mitt huvud är fullproppat med saker just nu... tankar,funderingar, oroligheter, tyvärr bara en massa skit!!! Känner att man inte kan leva som vanligt- är ingen bra människa just nu.. inte heller någon vidare mamma till mina 2...

Av Sofia - 7 januari 2010 14:19

Att vänta barn är som att planera en sagolik semesterresa till Italien. Du köper guidböcker och gör upp underbara planer inför ditt livs resa: Colosseum, Michelangelo, gondolerna i Venedig. Du kanske lär dig några användbara fraser på italienska. All...

Av Sofia - 7 januari 2010 14:06


En nybadad liten Filip 6/1-2010  

Av Sofia - 7 januari 2010 13:56

Hej!   Länge sen sist.. Det har hänt så otroligt mycket sen jag skrev här sist, både bra och dåliga saker.. Jag väljer att inte gå in på detaljer, men ni som står mig närmast vet att vi har haft det kämpigt och vad det handlar om.. Men det bäst...

Ovido - Quiz & Flashcards