Alla inlägg den 19 juli 2009

Av Sofia - 19 juli 2009 17:51

Nu har jag fotat min mage, lite svårt att göra detta själv men såhär blev iallafall resultatet...

Egentligen är jag i vecka 30 på onsdag den 22juli, men tycker det är enklare att skriva så, istället för 29+4....

Snart får jag flörta lite med min moster Ingela igen, ifall hon möjligtvis vill ta lite nya mag-bilder på mig, nu när den börjar synas lite mer:-)

Kram

Av Sofia - 19 juli 2009 17:24

Innan Wilma gick på sommarlov från dagis, hade de en avslutningsfest med sång och dans för föräldrarna på kvällen.

Eftersom det bästa Wilma vet är att sjunga och dansa, höll hon lådan inför alla. Föräldrar följde med sina blyga barn upp på scenen där de framförde sina inövade nummer, men Wilma brydde sig inte alls om sin mamma och pappa utan dansade runt själv, vildast och gladast utav alla barn uppe på scenen, sjung och dansade för fullt och skoj hade hon verkligen *ler*

Av Sofia - 19 juli 2009 17:18

Som jag skrev tidigare skulle vi åka med tåget ifrån Skara-Lundsbrunn och tillbaka. Vi gjorde detta och hade en mysig tripp tillsammans, jag Gustav och Wilma. Dock öste regnet ner när vi klev på tåget i Skara, men i Lundsbrunn hade vi tur där solen sken. Vi köpte då varsin glass och satte oss på en bänk och njöt av våran semester:-)

Väl tillbaka i Skara stod regnet fortfarande som spö i backen, så det blev till att springa tillbaka där bilen stod parkerad... Trots detta blev det lyckat, då vi hade det trevligt tillsammans och fint väder i Lundsbrunn åtminstonde:-)

Ovido - Quiz & Flashcards