Direktlänk till inlägg 13 januari 2009

Sitter på jobbet...

Av Sofia - 13 januari 2009 16:25

Som sagt, sitter här på jobbet och lider.. Allt e skit, därför har jag inte orkat skriva på ett bra tag nu!! När jag äntligen hade fått detta jobbet och allt gick så bra, blev ju till och med erbjuden ett annat jobb i stan.. men tackade tyvärr nej till den tjänsten , då jag trivdes så bra här! Två veckor senare blev jag varslad här!!! Denna j*vla finanskris!! När man dessutom endast får jobba januari ut och därmed 100% finns det ingen tid till att söka något nytt jobb heller!! *puuuhh* Allt e såå jobbigt, tycker det har varit skit länge nog nu, tänk att alla problem ska behöva kretsa kring jobb hela tiden! Ett jobb som man egentligen tycker ska vara en självklarhet för varenda människa!! Tyvärr är dock så inte fallet i dagens läge..

orkar inte skriva mer om detta, men nu vet ni hur det ligger till och anledningen till att jag inte orkat skriva här inne på bloggen!

Önska mig bara ett stort lycka till så länge..

på återseende..

 
 
Moster

Moster

14 januari 2009 21:20

Jag önskar dig ett STORT Lycka till! Jobbigt när du hamnat i en sådan här situation...men jag tror att det kommer att lösa sig...kanske kan de ha kvar dig där du är...eller du får tag på ngt annat. Kämpa på! - och det vet jag att du gör - då kommer du säkert att få lön för mödan eftersom du är ambitiös, arbetsvillig och gör personliga besök. Det vinner du mycket på.

Jag håller tummarna så att de vitnar! Det kommer att lösa sig, även om det känns superjobbigt nu

1000 Kramar och ännu fler lycka till

http://pingela.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sofia - 25 januari 2010 12:41

           

Av Sofia - 25 januari 2010 11:56

Hej!   Som sagt, mitt huvud är fullproppat med saker just nu... tankar,funderingar, oroligheter, tyvärr bara en massa skit!!! Känner att man inte kan leva som vanligt- är ingen bra människa just nu.. inte heller någon vidare mamma till mina 2...

Av Sofia - 7 januari 2010 14:19

Att vänta barn är som att planera en sagolik semesterresa till Italien. Du köper guidböcker och gör upp underbara planer inför ditt livs resa: Colosseum, Michelangelo, gondolerna i Venedig. Du kanske lär dig några användbara fraser på italienska. All...

Av Sofia - 7 januari 2010 14:06


En nybadad liten Filip 6/1-2010  

Av Sofia - 7 januari 2010 13:56

Hej!   Länge sen sist.. Det har hänt så otroligt mycket sen jag skrev här sist, både bra och dåliga saker.. Jag väljer att inte gå in på detaljer, men ni som står mig närmast vet att vi har haft det kämpigt och vad det handlar om.. Men det bäst...

Ovido - Quiz & Flashcards