Direktlänk till inlägg 26 oktober 2007

"Vara inne dag"

Av Sofia - 26 oktober 2007 14:19


Idag  är det en såndär riktigt "vara inne dag", dimmigt,grått,kallt och termometern står endast på 2,3 grader!

Blir deppad av att bara kolla ut genom fönstret..(och för att inte tala om hur många grannar det är som är hemma! - hur går det ihop egentligen?? Jag menar, när de har lån på hus värda flera milj?!)

Lyckos mig ,som har världens sötaste lilla tjej att titta på istället:)

Skönt att det äntligen är fredag!

Gustav har lovat att steka lövbiff (så gott som bara han kan *smaskens*) med potatisgratäng till, sen hoppas jag på en god efterätt - såsom chokladpudding m. grädde:)

Eftersom Gustav ska iväg och jobba imorgon bli det en lugn fredagkväll med sängdags hyffsat tidigt,men jag hoppas vi ska hinna med att kolla på en film iaf, har nämligen lånat "Hipp hipp" dvd-box av min lillebrorsa Albin.

 
 
Moster

Moster

28 oktober 2007 09:36

Hej Sofia

Grattis till din blogg! Hörde genom din mamma att du skaffat en sådan. När jag tittade i listan bland nykomlingar så hittade jag dig direkt!
Mkt roligt m en egen blogg! och speciellt när man inte träffas varje vecka, då har man andå lite koll på vad som händer och sker för övriga.

Vi får försöka ta lite bilder snart på lilla söta Wilma! antar att hon vuxit en hel del sen sist jag såg henne. Hörde att hon är en mkt glad liten tjej som skrattar högt osv. Du kan väl höra av dig när du vet att du ska till stan, så bokar vi tid för fotografering.

Ha det gott och hälsa Wilma o Gustav

http://pingela.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sofia - 25 januari 2010 12:41

           

Av Sofia - 25 januari 2010 11:56

Hej!   Som sagt, mitt huvud är fullproppat med saker just nu... tankar,funderingar, oroligheter, tyvärr bara en massa skit!!! Känner att man inte kan leva som vanligt- är ingen bra människa just nu.. inte heller någon vidare mamma till mina 2...

Av Sofia - 7 januari 2010 14:19

Att vänta barn är som att planera en sagolik semesterresa till Italien. Du köper guidböcker och gör upp underbara planer inför ditt livs resa: Colosseum, Michelangelo, gondolerna i Venedig. Du kanske lär dig några användbara fraser på italienska. All...

Av Sofia - 7 januari 2010 14:06


En nybadad liten Filip 6/1-2010  

Av Sofia - 7 januari 2010 13:56

Hej!   Länge sen sist.. Det har hänt så otroligt mycket sen jag skrev här sist, både bra och dåliga saker.. Jag väljer att inte gå in på detaljer, men ni som står mig närmast vet att vi har haft det kämpigt och vad det handlar om.. Men det bäst...

Ovido - Quiz & Flashcards