Direktlänk till inlägg 30 oktober 2007

Familjen på besök ;-)

Av Sofia - 30 oktober 2007 18:59


Idag har jag och Wilma haft finbesök , Wilmas mormor och morbröder har varit här och hälsat på :-)

Dom kom tidigt i morse och tur var det, för som ordspråket lyder: springer tiden fort iväg när man har roligt - som även stämde in idag!!

Det har varit en jätte rolig och trevlig dag, med start på BVC, matdags på bibblan, shopping på stan, letande efter restaurang att äta på *ler* och mycket prat :-)

Man har ju så mycket att prata om när man inte ses så ofta, då vi numera bor i olika städer *snyfft*, ( tack och lov att Bell uppfann telefonen!!) då jag flyttade hit till Lidköping för kärleken:-)

Idag fick Wilma jätte fina tavlor (Tack mormor!), kommer bli så otroligt fina i hennes rum, Gustav har lovat sätta upp de ikväll :-)


Jätterolig dag som vi snart måste ta: favorit i repris!!


-Världens bästa Mamma (mormor till Wilma), Brorsor (morbröderna till Wilma): ÄLSKAR ER !!


Här kommer en bild på alla (förutom på mig själv som agerade fotograf förståss) som ett minne från dagen :-)


 
 
Ingen bild

Moster och kusin Caroline

30 oktober 2007 19:50

Hej på er! Nu sitter vi och kikar på din blogg. Va stor Wilma har blivit :) Växer så det knakar ;)Vi ska snart äta svampmacka med kantareller plockade idag. Kram från oss

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sofia - 25 januari 2010 12:41

           

Av Sofia - 25 januari 2010 11:56

Hej!   Som sagt, mitt huvud är fullproppat med saker just nu... tankar,funderingar, oroligheter, tyvärr bara en massa skit!!! Känner att man inte kan leva som vanligt- är ingen bra människa just nu.. inte heller någon vidare mamma till mina 2...

Av Sofia - 7 januari 2010 14:19

Att vänta barn är som att planera en sagolik semesterresa till Italien. Du köper guidböcker och gör upp underbara planer inför ditt livs resa: Colosseum, Michelangelo, gondolerna i Venedig. Du kanske lär dig några användbara fraser på italienska. All...

Av Sofia - 7 januari 2010 14:06


En nybadad liten Filip 6/1-2010  

Av Sofia - 7 januari 2010 13:56

Hej!   Länge sen sist.. Det har hänt så otroligt mycket sen jag skrev här sist, både bra och dåliga saker.. Jag väljer att inte gå in på detaljer, men ni som står mig närmast vet att vi har haft det kämpigt och vad det handlar om.. Men det bäst...

Ovido - Quiz & Flashcards