Alla inlägg den 1 november 2007

Av Sofia - 1 november 2007 20:08


Detta inlägget är tillägnat min mamma och bror..

Vi bestämnde en gång för länge sedan att när vi var ifrån varandra skulle vi en viss tidpunkt på dyngnet tänka på varandra, och när vi gjorde detta skulle vi trots att vi var ifrån varandra känna samhörigheten!! Skäms över att behöva säga att jag glömt när det var :-(

Men jag tänker ALLTID på er ska ni veta:-)

Just nu tänker jag väldigt mycket på mamma, hon sitter i en bil någonstans i Mancheter påväg till hotellet, en 2 timmars lång bilresa..

Hela helgen ska hon tillbringa där borta, stackars mamma!!! *kramar om*

Saknar dig ska du veta,hoppas du får det så bra som du bara kan ha därborta!!


Eftersom det inte är mycket till stjärnhimmel ute bifogar jag härmed en bild på en vacker sådan.. Den är till dig mamma - VÄRLDENS BÄSTA MAMMA!!!


ps: Äntligen gjorde du rätt, kommentaren kom fram :-) ds


Av Sofia - 1 november 2007 19:19


Idag skulle jag gå ner till stan för att köpa några nya boddisar till Wilma, då hon växer ur sina nuvarande snabbare än någonsin!

När jag öppnar dörren, ser jag till all min förvåning en stor jävla (förlåt mig) hög med hästskit utanför på gräsmattan intlill dörren!!

Måste vara några skitungar som gått Helloween eller liknande igår kväll (vi var nämligen inte hemma förän sent igår, då vi förtillfället var och besökte Wilmas farmor och farfar).

Skulle jag bara få tag i ungarna som gjort detta skulle jag trycka ner deras face i skiten och sagt att det är bara till att börja äta!!

SKIT ska SKIT ha!!!!


Här är skiten på bild dessutom!!

Ovido - Quiz & Flashcards