Direktlänk till inlägg 10 december 2007

Nu e vi tillbax:-)

Av Sofia - 10 december 2007 14:32


Har inte skrivit på länge *fy skäms*, men jag ska jobba på att bli lite bättre på den fronten:-)

Det har hänt massor här sen sist.. Wilma har bla. lärt sig greppa saker och ta dessa ur min hand, hon rullar numer från rygg till sidan och tvärt om, skrattar mycket och ofta,härligt att ha en så glad och go tjej här hemma - hon e helt underbar!!

Den 16:e fyller min mormor (Wilmas gammelmormor 70år) och Wilma firar 4 månader, oj vad tiden går!

Jag var och klippte mig och färgade håret i lördags...Blev INTE nöjd.

gjorde mörka slingor i underhåret, och ljusa över (som blev vita!!!), sedan klippte jag lugg och en rejäl bit på övriga håret+ att jag klippte upp det :-( SAKNAR MITT LÅÅÅNGA FINA HÅR!!! (snyfft) .

Har jag det utsläppt e det INTE fint kan jag lova, sätter jag upp det har jag börjat vänja mig vid luggen och tycker det ser hyffsat ut åtminstonde!

Tog ett par bilder själv så ni kan se, men de fick bli i svart-vitt eftersom jag inte gillar färgen..

nepp nu måste jag sluta,ska mata Wilma sedan ska vi traska ner till stan och möta Wilmas pappa,min älskling...har nämligen sett en jättefin vinterkappa jag måste visa Gustav:-)

Hej så länge..

 
 
Ingen bild

Mamma

10 december 2007 22:03

Hej, kul att kunna läsa några nya rader på din blogg:-)
Jag tycker att du passar bra i lugg! Inte alls så illa som det lät när du beskrev. Men var "rädd om" ditt långa hår....!
Nu har jag kommit till hotellet. Har ätit en mycket god ryggbiff och är nu mätt och trött efter en låååång arbetsdag. Saknar Er!!! Pussa Wilma från mig. KRAM, KRAM, KRAM

 
Moster

Moster

11 december 2007 17:27

Välkommen tillbaka :-), har saknat er på bloggen :-(

Jag håller med föregående talare (din mamma/min syster) om att du passar jättebra i lugg! och du har ju fortfarande långt hår, även om du klippt av en bit. Och som tur är så växer det ju ut igen om du tyckte att det blev för mkt (ibland kan det ju faktiskt vara bra att klippa av en bit - håret kan bli finare när det växer ut igen).
Kram

http://pingela.bloggagratis.se

 
Isabelle

Isabelle

14 december 2007 21:40

Hejsan!
Vad fin du blev i nya frissan, du passa ju i det! Ha det så bra och vi ses den 22 December! Hälsa :)
kramisar

http://flickflack.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sofia - 25 januari 2010 12:41

           

Av Sofia - 25 januari 2010 11:56

Hej!   Som sagt, mitt huvud är fullproppat med saker just nu... tankar,funderingar, oroligheter, tyvärr bara en massa skit!!! Känner att man inte kan leva som vanligt- är ingen bra människa just nu.. inte heller någon vidare mamma till mina 2...

Av Sofia - 7 januari 2010 14:19

Att vänta barn är som att planera en sagolik semesterresa till Italien. Du köper guidböcker och gör upp underbara planer inför ditt livs resa: Colosseum, Michelangelo, gondolerna i Venedig. Du kanske lär dig några användbara fraser på italienska. All...

Av Sofia - 7 januari 2010 14:06


En nybadad liten Filip 6/1-2010  

Av Sofia - 7 januari 2010 13:56

Hej!   Länge sen sist.. Det har hänt så otroligt mycket sen jag skrev här sist, både bra och dåliga saker.. Jag väljer att inte gå in på detaljer, men ni som står mig närmast vet att vi har haft det kämpigt och vad det handlar om.. Men det bäst...

Ovido - Quiz & Flashcards