Direktlänk till inlägg 3 januari 2008

Vart tar tiden vägen??

Av Sofia - 3 januari 2008 13:09


Som rubriken lyder.... Detta är den stora anledningen till att jag inte hunnit sätta mig framför datorn under hela julen förrän nu!

Idag snöar det för fullt utanför fönstret -mysigt:-) Synd att det inte kunde vara julafton idag istället, bättre stämning med lite snö!!

Gustav och hans pappa bär upp bräder på vinden för att utöka golvet för plats till mer "skräp" (det är väl det som brukar finnas på vindar?!? - sånt som man inte behöver men heller inte klarar av att slänga..)

Själv sitter jag med en liten Wilma i knät, som inte alls tycker det är roligt att mamma sitter här och skriver på sin blogg, utan gnäller och gnyr förfullt!

Ska ut i köket och plocka fram lite fika till grabbarna på vinden, sedan brär det av till Trollhättan och hälsa på Wilmas morfar Lars m. familj.

Ha det så bra alla läsare, förlåt att det dröjjer så mellan mina skrivtillfällen...MeN Ha tålamod - tålamod:-)

KRAM

 
 
Ingen bild

Mamma

4 januari 2008 22:49

Hej, kul med lite nya rader att läsa. Nu är jag hemma igen (över helgen....) Ska försöka ta mig till gymmet i morgon, var därför inne på nätet för att kolla öppe-tiderna. Massor av kramar från mig.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sofia - 25 januari 2010 12:41

           

Av Sofia - 25 januari 2010 11:56

Hej!   Som sagt, mitt huvud är fullproppat med saker just nu... tankar,funderingar, oroligheter, tyvärr bara en massa skit!!! Känner att man inte kan leva som vanligt- är ingen bra människa just nu.. inte heller någon vidare mamma till mina 2...

Av Sofia - 7 januari 2010 14:19

Att vänta barn är som att planera en sagolik semesterresa till Italien. Du köper guidböcker och gör upp underbara planer inför ditt livs resa: Colosseum, Michelangelo, gondolerna i Venedig. Du kanske lär dig några användbara fraser på italienska. All...

Av Sofia - 7 januari 2010 14:06


En nybadad liten Filip 6/1-2010  

Av Sofia - 7 januari 2010 13:56

Hej!   Länge sen sist.. Det har hänt så otroligt mycket sen jag skrev här sist, både bra och dåliga saker.. Jag väljer att inte gå in på detaljer, men ni som står mig närmast vet att vi har haft det kämpigt och vad det handlar om.. Men det bäst...

Ovido - Quiz & Flashcards