Direktlänk till inlägg 25 april 2008

Gustav ska fylla 30!!

Av Sofia - 25 april 2008 06:43


Hej allihopa!


Idag är det dagen före dopparedagen, imorgon fyller nämligen min sambo 30år!! GRATTIS i förskott Älskling!

Jag och Wilma skickade in honom till tidningen, en annons var:-)

(Hinner jag, så ska jag skanna in annonserna, tyvärr fanns de inte att kika på via webben..)


Imorgon bär det av, ska fira min sambo med en liten spa resa (återkommer senare om vart), ska bli mysigt:-) Bara softa och ta det lugt, han ska få 2st spa behandlingar -hoppas det blir uppskattat!

Har även vart och inhandlat biljetter till Diggiloo som kommer hit till Läcköslott i sommar, så de ska han få imorgon oxå:-)


Idag ska jag och Wilma åka till Thn med farmor och kolla i affärer, vi ska även luncha med Wilmas mormor och gammelmormor. Det ser jag fram emot- så roligt att träffas varje gång!!


Ha det så bra tills vi hörs nästa gång alla läsare..

Sofia

 
 
Moster

Moster

28 april 2008 21:48

Hoppas ni fick en skön och avkopplande helg - alla tre! och att Gustav fick en bra födelsedag

http://pingela.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sofia - 25 januari 2010 12:41

           

Av Sofia - 25 januari 2010 11:56

Hej!   Som sagt, mitt huvud är fullproppat med saker just nu... tankar,funderingar, oroligheter, tyvärr bara en massa skit!!! Känner att man inte kan leva som vanligt- är ingen bra människa just nu.. inte heller någon vidare mamma till mina 2...

Av Sofia - 7 januari 2010 14:19

Att vänta barn är som att planera en sagolik semesterresa till Italien. Du köper guidböcker och gör upp underbara planer inför ditt livs resa: Colosseum, Michelangelo, gondolerna i Venedig. Du kanske lär dig några användbara fraser på italienska. All...

Av Sofia - 7 januari 2010 14:06


En nybadad liten Filip 6/1-2010  

Av Sofia - 7 januari 2010 13:56

Hej!   Länge sen sist.. Det har hänt så otroligt mycket sen jag skrev här sist, både bra och dåliga saker.. Jag väljer att inte gå in på detaljer, men ni som står mig närmast vet att vi har haft det kämpigt och vad det handlar om.. Men det bäst...

Ovido - Quiz & Flashcards