Direktlänk till inlägg 24 september 2008

Fröken Sofia ;-)

Av Sofia - 24 september 2008 11:12

Hej hopp...


Precis som rubriken lyder... Fröken Sofia, visst låter det fint?

Men det är numera min titel.. Har idag, kl 9 imorse närmare bestämt, skrivit på Anställningsavtalet med kommunen som Teckenspråkslärare terminen ut... Dock inte mer än 80min/veckan så det ger inte mycket pengamässigt, men jag är ändå stolt över mig själv.. Att Själv (utan genom att känna någon) fått en tjänst, dessutom inom det jag läst till, dock har jag ingen lärarutbildning men jag känner på mig att jag kommer klara detta galant, startar undervisningarna redan nästa vecka:-)

Hoppas bara på att ytterligare någon arbetsgivare kan ringa snart, så man kan få lite mer jobb, måste ju ha pengar så att man kan leva oxå!!

 
 
Moster

Moster

24 september 2008 18:02

GRATTIS Sofia! Va kul :-) Du ska se att snart kommer ryktet att spridas, så att det blir mer jobb som dyker upp... har du väl fått in en fot så vet fler att du finns och fler kommer då säkert att behöva dina tjänster. Verkligen JÄTTEKUL
Kram och Grattis igen

http://pingela.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Mamma

24 september 2008 21:10

Grattis "fröken" Sofia! Hoppas du kommer att trivas med det nya jobbet! Nu får du abeta med något som du tidigare tyckte var väldigt roligt.
Tack för en trevlig e.m/kväll med god mat!
Kramar Mamma/mormor

 
Ingen bild

Kusinavitamina

25 september 2008 14:17

GRATTIS till jobbet! Vad roligt :) Hoppas att det går bra eller kommer att gå bra?! Kul att du får nytta av teckenspråket :D Ringer nån dag ;) KRAM

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sofia - 25 januari 2010 12:41

           

Av Sofia - 25 januari 2010 11:56

Hej!   Som sagt, mitt huvud är fullproppat med saker just nu... tankar,funderingar, oroligheter, tyvärr bara en massa skit!!! Känner att man inte kan leva som vanligt- är ingen bra människa just nu.. inte heller någon vidare mamma till mina 2...

Av Sofia - 7 januari 2010 14:19

Att vänta barn är som att planera en sagolik semesterresa till Italien. Du köper guidböcker och gör upp underbara planer inför ditt livs resa: Colosseum, Michelangelo, gondolerna i Venedig. Du kanske lär dig några användbara fraser på italienska. All...

Av Sofia - 7 januari 2010 14:06


En nybadad liten Filip 6/1-2010  

Av Sofia - 7 januari 2010 13:56

Hej!   Länge sen sist.. Det har hänt så otroligt mycket sen jag skrev här sist, både bra och dåliga saker.. Jag väljer att inte gå in på detaljer, men ni som står mig närmast vet att vi har haft det kämpigt och vad det handlar om.. Men det bäst...

Ovido - Quiz & Flashcards