Direktlänk till inlägg 29 september 2008

Morgon morgon...

Av Sofia - 29 september 2008 08:11


Har nyss stigit upp-oj så trött jag var imorse!!

Var tvungen att ställa klockan idag, eftersom jag skulle ringa och meddela rektorn på skolan där jag ska ha teckenspråksundervisningen att det var JAG som ska leda kursen samt bestämma träff med henne ang. vilka tider som passar bäst för eleverna att lägga kursen på schemat.

Så idag kl 11.00 blir det... då är det farfar som får komma hit och passa lilla stumpan, men det ska nog gå bra eftersom jag inte kommer att vara borta så lång tid!

Sen måste jag och Wilma åka och handla mat, åka till Apoteket, och jag måste som sagt börja planera inför Teckenspråks undervisningen som jag ska starta med nu i veckan!


Idag är det ju oxå, som alla vet -Måndag... Betyder för mig: En ny vecka med 5 dagar för arbetsgivarna att ringa mig på!! Hoppas så inni ...... a, jag vet inte vad, att någon från ALLA dessa jobb jag sökt ska vara intresserad utav att anställa mig.. Håller tummarna -hårt:-)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sofia - 25 januari 2010 12:41

           

Av Sofia - 25 januari 2010 11:56

Hej!   Som sagt, mitt huvud är fullproppat med saker just nu... tankar,funderingar, oroligheter, tyvärr bara en massa skit!!! Känner att man inte kan leva som vanligt- är ingen bra människa just nu.. inte heller någon vidare mamma till mina 2...

Av Sofia - 7 januari 2010 14:19

Att vänta barn är som att planera en sagolik semesterresa till Italien. Du köper guidböcker och gör upp underbara planer inför ditt livs resa: Colosseum, Michelangelo, gondolerna i Venedig. Du kanske lär dig några användbara fraser på italienska. All...

Av Sofia - 7 januari 2010 14:06


En nybadad liten Filip 6/1-2010  

Av Sofia - 7 januari 2010 13:56

Hej!   Länge sen sist.. Det har hänt så otroligt mycket sen jag skrev här sist, både bra och dåliga saker.. Jag väljer att inte gå in på detaljer, men ni som står mig närmast vet att vi har haft det kämpigt och vad det handlar om.. Men det bäst...

Ovido - Quiz & Flashcards