Direktlänk till inlägg 7 november 2008

Magsjuka...

Av Sofia - 7 november 2008 12:21

Är just vad Wilma drabbades av igår.. Inget vidare kan jag lova, jag hoppas att jag lyckas hålla mig ifrån detta trots att det är jag som får vara hemma med henne.. Magsjuka är bland det värsta jag vet!!

Tänkte att jag skulle lägga in lite nytagna bilder på "pippilottan", för att pigga upp sidan lite! Ha det så bra alla, kram!



Vill även passa på att ge min Moster Ingela en STOR Grattiskram, detta eftersom det är hennes namnsdag idag:-) KRAM PÅ DEJ.

 
 
Ingen bild

Mamma

7 november 2008 13:08

Hoppas att Wilma kryar på sig och att ni andra inte blir smittade!
Jättegulliga kort på en jättegullig tjej!
Passa på att leka, ha kul och mysa på Er lediga dag!
Kram Mamma/mormor

 
Moster

Moster

7 november 2008 16:34

Tack så mycket för gratulationerna! Hoppas lilla "Pippilotta" har kryat på sig nu och att resten av familjen klarar sig.

Jättefina bilder du tagit på lilla stumpan - ser för härligt ut när hon matar dockan och när hon äter mariekex själv.

Trevlig helg

Kram

http://pingela.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Helena och Harry

14 december 2008 21:29

Hej!Vart har du tagit vägen.?Gillar ju att läsa vad som händer i ditt liv!God jul på er och tack för kortet!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sofia - 25 januari 2010 12:41

           

Av Sofia - 25 januari 2010 11:56

Hej!   Som sagt, mitt huvud är fullproppat med saker just nu... tankar,funderingar, oroligheter, tyvärr bara en massa skit!!! Känner att man inte kan leva som vanligt- är ingen bra människa just nu.. inte heller någon vidare mamma till mina 2...

Av Sofia - 7 januari 2010 14:19

Att vänta barn är som att planera en sagolik semesterresa till Italien. Du köper guidböcker och gör upp underbara planer inför ditt livs resa: Colosseum, Michelangelo, gondolerna i Venedig. Du kanske lär dig några användbara fraser på italienska. All...

Av Sofia - 7 januari 2010 14:06


En nybadad liten Filip 6/1-2010  

Av Sofia - 7 januari 2010 13:56

Hej!   Länge sen sist.. Det har hänt så otroligt mycket sen jag skrev här sist, både bra och dåliga saker.. Jag väljer att inte gå in på detaljer, men ni som står mig närmast vet att vi har haft det kämpigt och vad det handlar om.. Men det bäst...

Ovido - Quiz & Flashcards