Direktlänk till inlägg 16 november 2007

Fredags-mys

Av Sofia - 16 november 2007 12:49


Idag har jag och Wilma tagit det väldigt lugnt, vilat ut orentligt! Hon är bättre idag som tur är!! Ringde BVC imorse och berättade om gårdagens elende, så nu finns det antecknat i Wilmas journaler om det mot all förmodan skulle dyka upp något senare.. En läkare skulle avgöra om Wilma ska få ta någon mer spruta överhuvudtaget, med tanke på hennes reaktion, bara att vänta och se!

Det är dimmigt och kallt ute idag, skönt att bara vara inne och mysa med lilla hjärtat:-)

Dessutom är det Äntligen fredag!!! Hoppas på en lugn helg, då förra helgen var väldigt hektisk!! Ikväll får det bli en god middag med julmust som dryck (köpte det sist jag var och handlade), och sedan lär vi vara fast-klistrade i soffan framför en bra film (ev Götakanal 2), med godis ,chips, popcorn som tillbehör:-) Fredags-mys!! Den absolut bästa dagen i hela veckan är äntligen här!!!

 
 
Moster

Moster

16 november 2007 15:56

Fy vad otäckt med Wilmas reaktion på vaccinationen, det kanske inte var så bra att hon fick sin spruta tillsammans m förkylningen som hon hade!?!? Skönt iaf att det gick över och att hon är bättre idag. Ha en bra helg och ha det så mysigt ikväll! Wilma får väl ha extra god fredagsvälling eftersom jag antar att hon inte kan äter det andra ;-)

Håller med dig ang. fredag bästa dagen.

Kram

http://pingela.bloggagratis.se

 
Carro

Carro

16 november 2007 21:29

Ojj! Vad jobbigt att hon blev dålig av sprutan. Måste varit otäckt, är hon e så liten och allt. Hoppas hon mår bättre nu. Har kommit hem från Stockholm idag. Var kul där uppe, men lite hektiskt. Ska hinna allt på kort tid, typ ;) Var hälsoundersökning och besök på jobbet. Hoppas ni får en mysig kväll. Ringer. Kram

http://callekula.bloggagratis.se

 
Moster

Moster

19 november 2007 19:54

Hej Sofia
Nu är bilderna klara. Jag har precis bränt ner dem på din CD, postar dem imorgon bitti. Har lagt 4 olika förslag t julkort, men naturligtvis kan du ändra el ge förslag till hur du vill ha dem. Bilderna passar att beställa i 10x15 alternativt 11x17cm. Julkorten den sistnämda storleken. Jag har anpassat önskade bilder för förstoring 30x40cm. Ha det gott Kram

http://pingela.bloggagratis.se

 
Ingen bild

"Mormor"

4 december 2007 23:33

Hej, Vad har ni för er? Länge sedan ni skerv något på bloggen!
Kul när ni var här i Söndags!! Nu har vi pepparkakor så vi klarar oss till nästa jul minst :-)
Kramar från Mamma/Mormor

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sofia - 25 januari 2010 12:41

           

Av Sofia - 25 januari 2010 11:56

Hej!   Som sagt, mitt huvud är fullproppat med saker just nu... tankar,funderingar, oroligheter, tyvärr bara en massa skit!!! Känner att man inte kan leva som vanligt- är ingen bra människa just nu.. inte heller någon vidare mamma till mina 2...

Av Sofia - 7 januari 2010 14:19

Att vänta barn är som att planera en sagolik semesterresa till Italien. Du köper guidböcker och gör upp underbara planer inför ditt livs resa: Colosseum, Michelangelo, gondolerna i Venedig. Du kanske lär dig några användbara fraser på italienska. All...

Av Sofia - 7 januari 2010 14:06


En nybadad liten Filip 6/1-2010  

Av Sofia - 7 januari 2010 13:56

Hej!   Länge sen sist.. Det har hänt så otroligt mycket sen jag skrev här sist, både bra och dåliga saker.. Jag väljer att inte gå in på detaljer, men ni som står mig närmast vet att vi har haft det kämpigt och vad det handlar om.. Men det bäst...

Ovido - Quiz & Flashcards