Direktlänk till inlägg 17 mars 2008

Detta hände i Fredags:

Av Sofia - 17 mars 2008 19:24


I Fredags var jag och Wilma, tillsammans med en annan mamma ur vår föräldrargrupp med sin son, bjudna hem på fika hos en annan mamma, -Min vän i föräldrargruppen Karin och hennes dotter Saga.

Det var väldigt trevligt, få prata av sig och dessutom så roligt att se hur fort alla bebisar har utvecklats sen sist vi sågs.. Sonen till den ena mamman hade börjat kräla sig fram, såg så mysigt ut :-)

Vi blev bjudna på en Annanaspaj som var jätte god  *SMASKENS* -Tack Karin.


Igår var Wilma 7månader (hjälp vad tiden springer iväg!!!!!) det var då jag upptäckte hennes 2 första små tänder nedtill i munnen, såååå söta:-)

två söta små gaddar som tittar fram under tandköttet.


Förresten så har jag bestämmt mig ang jobb -igen! Det blir möbelaffären, jag tror och hoppas att det kommer att passa mig allra bäst, jag går efter mitt intresse helt enkelt... Börjar jobba redan nästa Tis, den 25. Oj vad jag kommer sakna att få vara hemma med Wilma!! Men samtidigt ska det bli roligt att få komma ut och träffa folk, dessutom känns det väldigt bra eftersom jag tror att jag kommer stormtrivas med arbetsuppgifterna, då jag har ett stort intresse för heminredning och möbler som person:-)


Här nedtill ser ni en bild jag tog i Fredags, dessvärre glömde jag att fråga mamman till pojken om det var ok att publicera bilden på hennes son på internet, lät därför mig klippa bort honom ifrån bilden... Så nedan ser ni Wilma tillsammans med sin bästa vän Saga. Det skiljer exakt 2 dagar mellan Wilma och Saga - Saga föddes den 18 aug.

Jag tror att dessa tejer kommer ha det jätteskoj ihop när de blir lite större och kan leka tillsamans, de kan springa över till varandra och busa ,då det inte är så jätte långt avstånd mellan våra hus:-)

Här sitter de i soffan hemma hos Saga:

 
 
Moster

Moster

17 mars 2008 20:30

Grattis till jobbet! Det kommer säkert att passa dig perfekt - skönt när man äntligen bestämt sig. Det är ju alltid svårt när man står inför ett val.

Gulliga små tjejkompisar på bilden

http://pingela.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sofia - 25 januari 2010 12:41

           

Av Sofia - 25 januari 2010 11:56

Hej!   Som sagt, mitt huvud är fullproppat med saker just nu... tankar,funderingar, oroligheter, tyvärr bara en massa skit!!! Känner att man inte kan leva som vanligt- är ingen bra människa just nu.. inte heller någon vidare mamma till mina 2...

Av Sofia - 7 januari 2010 14:19

Att vänta barn är som att planera en sagolik semesterresa till Italien. Du köper guidböcker och gör upp underbara planer inför ditt livs resa: Colosseum, Michelangelo, gondolerna i Venedig. Du kanske lär dig några användbara fraser på italienska. All...

Av Sofia - 7 januari 2010 14:06


En nybadad liten Filip 6/1-2010  

Av Sofia - 7 januari 2010 13:56

Hej!   Länge sen sist.. Det har hänt så otroligt mycket sen jag skrev här sist, både bra och dåliga saker.. Jag väljer att inte gå in på detaljer, men ni som står mig närmast vet att vi har haft det kämpigt och vad det handlar om.. Men det bäst...

Ovido - Quiz & Flashcards