Direktlänk till inlägg 9 juni 2008

Legoland!!

Av Sofia - 9 juni 2008 18:58


Ihelgen har vår familj varit på Legoland, det har varit väldigt mysigt..

Tyvärr var det endel saker som inte gick som det skulle.. bla: Wilma ramlade ner ifrån en stol och slog pannan i ett bord, har numer en stor blå bula i pannan:-(..., Vi fick inga entrebiljetter till legoland trots att vi betalat för dessa!! Fick köpa nya biljetter för de enda Danska växlade kronorna vi hade!! Har idag ringt Stenaline och de var snälla och skulle ersätta mig , då det var hotellet i Danmark som hade fel information.

Tråkigt var också att det inte blev så mycket tid inne på själva legoland, då de stängde så tidigt, men tiden vi väl hade i parken var rolig!!


Köpte massa lego till Wilma, och en rosa prydnadsbox som såg ut som en legobit att ha sina legobitar innuti..


 
 
Ingen bild

Carro

9 juni 2008 21:31

Åh, va kul:D mysigt att ta en tripp sådär till Danmark...Var där när jag var liten, kommer inte ihåg så mycket men det var roligt iallafall :) Otur med biljetterna bara :/ KRAM

 
Moster

Moster

10 juni 2008 19:48

Va mysigt med lite lillsemester! Bättre väder går ju knappast att få. Otur med lilla gumman, tur att det gick bra trots allt - ett blåmärke försvinner ju i alla fall.
kram

http://pingela.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sofia - 25 januari 2010 12:41

           

Av Sofia - 25 januari 2010 11:56

Hej!   Som sagt, mitt huvud är fullproppat med saker just nu... tankar,funderingar, oroligheter, tyvärr bara en massa skit!!! Känner att man inte kan leva som vanligt- är ingen bra människa just nu.. inte heller någon vidare mamma till mina 2...

Av Sofia - 7 januari 2010 14:19

Att vänta barn är som att planera en sagolik semesterresa till Italien. Du köper guidböcker och gör upp underbara planer inför ditt livs resa: Colosseum, Michelangelo, gondolerna i Venedig. Du kanske lär dig några användbara fraser på italienska. All...

Av Sofia - 7 januari 2010 14:06


En nybadad liten Filip 6/1-2010  

Av Sofia - 7 januari 2010 13:56

Hej!   Länge sen sist.. Det har hänt så otroligt mycket sen jag skrev här sist, både bra och dåliga saker.. Jag väljer att inte gå in på detaljer, men ni som står mig närmast vet att vi har haft det kämpigt och vad det handlar om.. Men det bäst...

Ovido - Quiz & Flashcards