Alla inlägg den 10 maj 2009

Av Sofia - 10 maj 2009 15:15

Min lillebrorsa, Wilmas morbror, närmare bestämt: Albin, har idag konfirmerat sig i Trollhättans stadskyrka. Albin gjorde dessutom ett fint uppträdande genom att sjunga duett med en tjej i hans konfirmationsgrupp. Var så roligt att få höra Albin sjunga, då jag inte gjort detta på väldigt länge. Anlednigen till det är att Albin nyligen genomgått målbrottet. Därmed hade hans röst nu förvandlat sig från pojk till en riktig mans röst :-) Jätte bra uppträdande och en fin konfirmation var det.

I konfirmationspresent av oss fick han en lite kraftigare silverkedja, som jag tror att han blev väldigt glad över, då han bär det dagligen numer:-)

Ett stort Grattis till dej brorsan!! Pusssssss



Ps: Då jag ej hade möjlighet att ta egna bilder vid Albins konfirmation, väntar jag på att få kopior på de bilder som mamma tagit.. Håll ut, en blid från den stora dagen kommer i efterhand.) Ds

Ovido - Quiz & Flashcards