Alla inlägg den 17 maj 2009

Av Sofia - 17 maj 2009 15:46

Idag har Albin tävlat igen, oj vilket lopp!!!!

Spänning spänning!!!

Flera gav upp, någon vurpade men Albin höll ut från början till slut!!!

Jag är så stolt över honom, han är bara helt klart bäst -Min Albin!!!

Som sagt, jag är helt såld på hans tävligar nu, vill så gärna följa med överallt som hejjarklack och stöd..

Nästa helg åker Albin till Halmstad, hade varit såååå roligt att få följa med, tyvärr går inte detta.. Men jag önskar dig all lycka till i världen!!

Och det vet jag att Wilma oxå gör här, såfort hon ser en bild på någon som cyklar så är det du Albin;-) När vi kom hem ifrån tävligen och vi satt i soffan på kvällen höjde hon upp armen och sa till Gustav: Albin , Albin , Albin :-)

Så härligt att se henne!!

ÄLSKAR DIG ALBIN!!!!!

Av Sofia - 17 maj 2009 15:45

Ett STORT Grattis på din 26års dag!!

Massa kramar från oss alla:-)

Ovido - Quiz & Flashcards