Alla inlägg den 25 januari 2010

Av Sofia - 25 januari 2010 12:41

           

Av Sofia - 25 januari 2010 11:56

Hej!


Som sagt, mitt huvud är fullproppat med saker just nu...

tankar,funderingar, oroligheter, tyvärr bara en massa skit!!!

Känner att man inte kan leva som vanligt- är ingen bra människa just nu.. inte heller någon vidare mamma till mina 2 fantastiska och underbara barn, inte heller någon mysig kärleksfull tjej till min sambo..!! Svårt att hålla huvudet ovanför vattenytan om något drar en i fötterna..

Jag lovar att aldrig klaga på små vardagsbekymmer, som verkligen inte betyder något alls i det stora hela!! -BARA VI FÅR VARA TILLSAMMANS, FRISKA OCH TILLSAMMANS, DÅ ÄR JAG LYCKLIG! (Det är tyvärr inte alltid självklart!!)



                  "LEV VARJE DAG SOM OM DET VORE DIN SISTA"

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards