Alla inlägg den 13 oktober 2008

Av Sofia - 13 oktober 2008 15:19


Just nu ligger Wilma och vilar igen, hon byter vilandet mot att vara vaken och skrika om varannat...jobbigt för henne att vara sjuk och dessutom ha så hög feber trots att hon fått Alvedon! Ingen rolig dag idag, stackars mammas lilla prinsessa:-(

Ursch inget går bra just nu känner jag!!

-Inget jobb

-Räntan stiger (Får jag inget jobb inom kort måste vi flytta!)

-Wilma är sjuk

-krångel med dagis och A-kassa

 ....Kan rada upp en hel del som bara går åt h*lvete just nu:-(



Men för att glädja upp stämningen lite kan jag berätta att jag häromdan satt och kikade igenom bilder som jag tagit med min nya kamera, hittade denna som blev en riktig favorit! Var tvungen att skriva ut den, då den är helt underbar, dessutom blir man så glad av att bara titta på den!! Wilma med sin Morbror Albin 16/8-08 (Wilmas 1års dag!)

Av Sofia - 13 oktober 2008 09:56


Är just vad Wilma är idag :-( Tycker så synd om henne!! Om jag ändå kunde få förkylningen istället för henne!! Hon har knappt sovit i natt, bara gråtit i stort sett hela natten!


Hinner inte skriva mera just nu.. men tack Marika för din kommentar, alltid kul att höra att det man skriver här inne på bloggen uppskattas:-)

Ovido - Quiz & Flashcards