Alla inlägg den 22 oktober 2008

Av Sofia - 22 oktober 2008 12:59


Idag är det 3år sedan jag och Gustav blev tillsammans, det har vi firat med att gå på bio ihop , vi såg filmen Rallybrudar som var en rolig och mysig film, passade utmärkt att se en sån här dag! När Gustav kom hem ifrån jobbet hade han köpt med sig 3 rösa rosor till mig, tre röda rosor står ju, som alla redan vet för JAG-ÄLSKAR-DIG!! Förutom det hade han skrivit ett jätte gulligt kort till mig -jag blev alldeles tårögd:-)

Jag själv hade inte köpt något romantiskt till Gustav, men eftersom jag vet att han gillar att lyssna på Cd böcker i bilen och den han nyligen lyssnat på tagit slut, så blev det en ny sådan.. Jag tror att han tyckte den verkade intressant, för han har redan tagit ut den till bilen:-)

Mina Rosor:

Ovido - Quiz & Flashcards