Direktlänk till inlägg 16 maj 2009

Cykel tävlig & Kalas

Av Sofia - 16 maj 2009 15:27

Idag har det varit en jätte bra och rolig dag!!!

Dagen började med att jag och Wilma mötte upp mamma och Albin när de paserade Lidköping och tog följe efter de till Albins cykeltävling i Götene.

Väl framme käkade vi lite, pratade och mös på våran lilla picknick korg, Albin gjorde sig redo med starnummer på ryggen och uppvärmning i cykel trainern.

Det var den första tävlingen jag skådat när Albin cyklar, och gud vad spännande det var, och roligt framförallt!!!! 

Trots att detta lopp gick lite mindre bra för Albin hade han ett lika brett leende på läpparna som alltid och en väldigt stolt storasyster!!

Trodde aldrig att en cykeltävlig skulle intressera mig så mycket som den gjorde, men nu är jag fast- helt såld!!

Kinnekulle - Here we comes (imorgon, då albin cyklar det tuffa "rejset" Kinnekulleloppet, på hela 5,5 Mil!!!)


På eftermiddagen åkte vi till min kära kusin vitamin som kommit hem ifrån den stora staden Stockholm över helgen, för att fira sin 26:e födelsedag för släkt och vänner! Det var ett jättetrevligt kalas med en massa god mat och vad roligt det var att äntligen träffas Carro!!!

Prata av sig om allt, gamla minnen och nytt skvaller, dessutom fick vi ju en massa fina bilder tagna på oss, skoj!! var så länge sedan vi tog kort ihop!! Så fort ja får kopior ska jag rama in och sätta upp en bild på oss här hemma:-)

Längtar tills vi kan träffas nästa gång, måste bli innan den lille kommer ut.. För så länge som till slutet av september vill jag inte vänta!

Men om du kommer hem på semestern får vi se till att planera in ett tillfälle:-)

Tack så jätte mycket än en gång, för ett jätte trevligt kalas!!

Massa kramar

 
 
Ingen bild

Carro

20 maj 2009 00:57

Säger detsamma ;) Otroligt kul att ses igen raring!!! Klart vi ska ses i sommar :) Kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sofia - 25 januari 2010 12:41

           

Av Sofia - 25 januari 2010 11:56

Hej!   Som sagt, mitt huvud är fullproppat med saker just nu... tankar,funderingar, oroligheter, tyvärr bara en massa skit!!! Känner att man inte kan leva som vanligt- är ingen bra människa just nu.. inte heller någon vidare mamma till mina 2...

Av Sofia - 7 januari 2010 14:19

Att vänta barn är som att planera en sagolik semesterresa till Italien. Du köper guidböcker och gör upp underbara planer inför ditt livs resa: Colosseum, Michelangelo, gondolerna i Venedig. Du kanske lär dig några användbara fraser på italienska. All...

Av Sofia - 7 januari 2010 14:06


En nybadad liten Filip 6/1-2010  

Av Sofia - 7 januari 2010 13:56

Hej!   Länge sen sist.. Det har hänt så otroligt mycket sen jag skrev här sist, både bra och dåliga saker.. Jag väljer att inte gå in på detaljer, men ni som står mig närmast vet att vi har haft det kämpigt och vad det handlar om.. Men det bäst...

Ovido - Quiz & Flashcards