Direktlänk till inlägg 17 oktober 2008

Ännu en natt...

Av Sofia - 17 oktober 2008 07:14


utan någon vidare bra sömn:-(

Wilma är så snuvig att hon knappt kan andas genom näsan och hostar konstant, hon kan därför inte sova om nätterna och håller därmed även sina föräldrar vakna..

Funderar på att ringa BVC, då detta har hållt i sig såpass länge nu.. De kanske har något bra tips att komma med!?!

Just nu sover hon äntligen, men jag själv kunde inte somna om utan gick upp när Gustav åkte till jobbet.

Men ibland tycker jag att det är så skönt att få lite tid för sig själv, den tiden man aldrig annars får för att bara kunna rå om sig själv! Bara som jag nu imorses,kunde dricka en kopp Te och läsa Dagstidningen..-Det är guld värt!!

Idag ska jag och Wilma klippa oss, Wilmas första besök hos frissan:-)

Men hon ska enbart klippa luggen -mer får hon inte ta varken för mormor eller sin mamma:-)

Korkskurvarna i nacken ska vara kvar och därmed punkt slut;-)

För mig blir det nog bara toppning och slingor, men jag har funderat på lugg, men sist jag gjorde det ( i julas) då blev jag så missnöjd ,så jag vet inte om jag vågar prova igen, det återstår att se...

Förresten.. Tack för alla kommentarerna jag fått om min blogg, roligt att höra att den uppskattas.. Det får mig att engagera mig mer och dessutom tycka att det blir roligare att gå in här och blogga:-)


KRAMAR!!


Harry: Jag hoppas att vi kan träffas och leka snart, tycker att du är en väldigt söt liten kille och blev kär i dig vid första ögonkastet på Oden!!

//Pussar och kramar från Wilma!


 
 
Moster

Moster

19 oktober 2008 10:36

Hoppas förkylningen gett med sig! Jag antar att du redan fått tips om högläge på sängens huvudända, näsdroppar - koksaltlösning om hon är mycket snuvig. Glass är bra vid hög feber - innehåller både kallt + vätska. Men vi får hoppas att förkylningen gett med sig vid det här laget!!?
Kram

http://pingela.bloggagratis.se

 
Moster

Moster

19 oktober 2008 10:37

Hur gick det hos frissan? Vi vill se bild.
Bra, att korkskruvarna får vara kvar - de får hon inte klippa bort för mig heller - mammas moster!
Kram

http://pingela.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sofia - 25 januari 2010 12:41

           

Av Sofia - 25 januari 2010 11:56

Hej!   Som sagt, mitt huvud är fullproppat med saker just nu... tankar,funderingar, oroligheter, tyvärr bara en massa skit!!! Känner att man inte kan leva som vanligt- är ingen bra människa just nu.. inte heller någon vidare mamma till mina 2...

Av Sofia - 7 januari 2010 14:19

Att vänta barn är som att planera en sagolik semesterresa till Italien. Du köper guidböcker och gör upp underbara planer inför ditt livs resa: Colosseum, Michelangelo, gondolerna i Venedig. Du kanske lär dig några användbara fraser på italienska. All...

Av Sofia - 7 januari 2010 14:06


En nybadad liten Filip 6/1-2010  

Av Sofia - 7 januari 2010 13:56

Hej!   Länge sen sist.. Det har hänt så otroligt mycket sen jag skrev här sist, både bra och dåliga saker.. Jag väljer att inte gå in på detaljer, men ni som står mig närmast vet att vi har haft det kämpigt och vad det handlar om.. Men det bäst...

Ovido - Quiz & Flashcards