Direktlänk till inlägg 29 oktober 2008

Pippi...

Av Sofia - 29 oktober 2008 09:57

Idag när Wilma skulle åka till dagis ville hon vara pippi, pippi tröjja och pippi klänning på och självklart skulle hon ha två pippi toffsar i håret oxå:-)

Visst är hon bara för söt!!!

Wilma ramlade igår och slog i munnen, hon har nu en fläskläpp som syns på bilden:-(

 
 
Ingen bild

Mormor

29 oktober 2008 13:45

JÄTTEGULLIG!!!
Hälsa PIPPI från mormor!

 
Ingen bild

Helena och Harry

1 november 2008 12:43

Hej!Förlåt att jag inte har hört av mig på sms:et!Men det fungerar ju inte att ladda på kortet, det har krånglat med telenor hela veckan!Har du nån hotmail som man kan skicka till?Allt fungerar bra!Var faktiskt lättare än vad jag trodde!Är bara rädd att det inte ska räcka med det här utan att man måste göra något mer sen....om du förstår vad jag menar;)Vad söt Wilma är!!!Harry har börjat att vända sig från mage till rygg och så har han börjat att skratta så det hörs nu!Vi har varit förkylda här nu och snuva på en sån liten är så jobbigt!Han kan inte sova riktigt!Hälsa dina godingar så hörs vi!Kramar

 
Moster

Moster

2 november 2008 14:47

Världens gulligaste Pippi! Trivs hon bra på dagis?

De blir så stora och rediga när de börjar på dagis, lär sig massor av de lite större barnen. Det gulligaste av allt är att se så små balansera sin tallrik och mugg när de ska duka av :-)
Hälsa PippiLotta Viktualia Rullgardina Krysmynta Efraimsdotter Långstrump från mig
Kram

http://pingela.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sofia - 25 januari 2010 12:41

           

Av Sofia - 25 januari 2010 11:56

Hej!   Som sagt, mitt huvud är fullproppat med saker just nu... tankar,funderingar, oroligheter, tyvärr bara en massa skit!!! Känner att man inte kan leva som vanligt- är ingen bra människa just nu.. inte heller någon vidare mamma till mina 2...

Av Sofia - 7 januari 2010 14:19

Att vänta barn är som att planera en sagolik semesterresa till Italien. Du köper guidböcker och gör upp underbara planer inför ditt livs resa: Colosseum, Michelangelo, gondolerna i Venedig. Du kanske lär dig några användbara fraser på italienska. All...

Av Sofia - 7 januari 2010 14:06


En nybadad liten Filip 6/1-2010  

Av Sofia - 7 januari 2010 13:56

Hej!   Länge sen sist.. Det har hänt så otroligt mycket sen jag skrev här sist, både bra och dåliga saker.. Jag väljer att inte gå in på detaljer, men ni som står mig närmast vet att vi har haft det kämpigt och vad det handlar om.. Men det bäst...

Ovido - Quiz & Flashcards