Alla inlägg den 21 maj 2008

Av Sofia - 21 maj 2008 14:43


Hmmm.. Skulle precis börja förbereda maten tills Gustav kommer hem ifrån jobbet. Hade tänkt att göra en kycklingsallad, som jag längat efter såå länge!! Sist vi handlade var vi lite smått stressade både jag och Gustav, då Wilma inte var så förtjust av att gå inne på ICA.. När vi var i slutet av affären och gått igenom vår inköpslista uppifrån och ner så upptäckte vi att vi glömt köpa kycklingfile.. Eftersom jag köpt massa grönt till en kycklingsallad var vi bara tvugna att köpa kycklingen.. Gustav gick snällt och hämtade kycklingfilen i frysdisken på andra sidan affären.. Inte mer med det, vi betalade vår mat och åkte hem... Men nu när jag skulle ta fram kycklingen, så var det kycklingvingar och ingen filé!!!!Åååhh typist, bara till att tänka om angående vår middag.. Har nu förberett och skalat potatis till en potatisgratäng och skivat kasslern som jag sedan ska steka och därefter lägga in i ugnen med berniesås över -inte helt fel det heller, men jag blev besviken över kycklingen:-(

Ovido - Quiz & Flashcards