Alla inlägg den 20 maj 2008

Av Sofia - 20 maj 2008 19:17


Äntligen!!! Nu har jag och Gustav varit och hämtat våra nya cyklar i stan, oj vad roligt det var att cykla (hade glömt hur skoj det var), kanske var det extra skoj eftersom cykeln är så ny och fin!?! Är iallafall super duper nöjd med min fina röda cykel (Tack så otroligt mycket min Älskling). Var faktiskt och köpte en matchande röd hjälm till mig också!! Den hade jag på mig när vi cyklade hem.. Köpte en svart hjälm till Gustav, han lovade faktiskt att använda den någon gång ibland!! Dock inte under dagens hemcyklande ifrån affären.. Fick köpt en liten röd cykelhjälm till "Wimlisen" också, som tyckte det var jätte skoj att få på sig en sån på huvudet:-)

Här nedan ser du bild våra nya snygga cyklar!!

Av Sofia - 20 maj 2008 19:16


Här provar Wilma mammas nya hårband ,som inskaffades på HM idag :-)

Visst är hon söt!!

Ovido - Quiz & Flashcards