Alla inlägg den 29 maj 2008

Av Sofia - 29 maj 2008 06:33


Godmorgon alla läsare! Klockan är nu halv sju, har loggat in mig i datorn för att kolla mail ifrån arbetsgivare, dock inget svar ännu:-( Sov inget vidare inatt, alldeles för varmt... Så jag tänkte att jag lika gärna kan gå upp nu och göra lite nytta istället för att vrida och vända på mig i sängen. Kl 08.00 kommer Gustavs mamma hit för att passsa Wilma, jag ska nämligen åka och klippa mig och göra slingor idag, åååhh vad jag har längtat, alltid skönt med lite "förnying"! Har bokat tid på en ny hårsalong denna gång, detta eftersom jag inte varit nöjd med de två tidigare jag varit på... Hoppas denna blir bra, men ingen kan väl slå salongen i Trollhättan där min mamma klipper sig!?! Hursomhelst så får vi hålla tummarna -återkommer om detta lite senare. Idag ska även en av mina bästa kompisar komma hit och hälsa på, det var ett tag sedan - så det ser jag fram emot.. Hon har tagit ledigt från jobbet efter lunch , då ska hon bara till tandläkaren och sedan åker hon direkt hit.. På tal om tandläkaren, Gustav ska oxå till tandläkaren idag.. (en riktig tandläkarbesöksdag idag!) Nepp, nu ska jag ta mig ut till köket för att äta lite frukost..magen "hojjtar".

Ovido - Quiz & Flashcards