Direktlänk till inlägg 20 maj 2008

Min förtidiga födelsedagspresent är hämtad:-)

Av Sofia - 20 maj 2008 19:17


Äntligen!!! Nu har jag och Gustav varit och hämtat våra nya cyklar i stan, oj vad roligt det var att cykla (hade glömt hur skoj det var), kanske var det extra skoj eftersom cykeln är så ny och fin!?! Är iallafall super duper nöjd med min fina röda cykel (Tack så otroligt mycket min Älskling). Var faktiskt och köpte en matchande röd hjälm till mig också!! Den hade jag på mig när vi cyklade hem.. Köpte en svart hjälm till Gustav, han lovade faktiskt att använda den någon gång ibland!! Dock inte under dagens hemcyklande ifrån affären.. Fick köpt en liten röd cykelhjälm till "Wimlisen" också, som tyckte det var jätte skoj att få på sig en sån på huvudet:-)

Här nedan ser du bild våra nya snygga cyklar!!

 
 
Moster

Moster

20 maj 2008 20:18

Mycket duktigt att använda hjälm! Moster använder alltid det till o från jobbet. Har nog även smittat din mamma ;-) Kent har också börjat använda hjälm nu - mycket bra!

Bra att vara ett föredömme för sina barn också! Svårt att motivera annars varför de ska ha hjälm och inte föräldrarna.

http://pingela.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Carro

20 maj 2008 22:18

Fin-fina cyklar :P Jag har ju också en liten röd'en ;) Står faktiskt här utanför dörren. Men kedjeskyddet har lossnat, så jag måste skaffa ett nytt. Sedan kan jag med cykla :)

 
Ingen bild

Mamma

21 maj 2008 12:53

Jättefina cyklar. Hoppas att det blir en skön sommar med många cykelutflykter. Och hjälmar till alla - det var bra!
Kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sofia - 25 januari 2010 12:41

           

Av Sofia - 25 januari 2010 11:56

Hej!   Som sagt, mitt huvud är fullproppat med saker just nu... tankar,funderingar, oroligheter, tyvärr bara en massa skit!!! Känner att man inte kan leva som vanligt- är ingen bra människa just nu.. inte heller någon vidare mamma till mina 2...

Av Sofia - 7 januari 2010 14:19

Att vänta barn är som att planera en sagolik semesterresa till Italien. Du köper guidböcker och gör upp underbara planer inför ditt livs resa: Colosseum, Michelangelo, gondolerna i Venedig. Du kanske lär dig några användbara fraser på italienska. All...

Av Sofia - 7 januari 2010 14:06


En nybadad liten Filip 6/1-2010  

Av Sofia - 7 januari 2010 13:56

Hej!   Länge sen sist.. Det har hänt så otroligt mycket sen jag skrev här sist, både bra och dåliga saker.. Jag väljer att inte gå in på detaljer, men ni som står mig närmast vet att vi har haft det kämpigt och vad det handlar om.. Men det bäst...

Ovido - Quiz & Flashcards