Direktlänk till inlägg 17 maj 2008

Kalas dax:-)

Av Sofia - 17 maj 2008 23:00


Idag har vi varit på kalas för min moster Ingela och kusin Caroline, de fyllde 45 respektive 25 år, så det blev ett stort kalas där hela släkten var samlad:-)

Tycker det är så otroligt roligt när man kan träffas hela släkten, även fast det är svårt att hinna med att prata med alla så mycket som man skulle vilja göra!!

Det var ett trevligt kalas, god mat (Flera olika pajjer och kex med ett flertal ostar och grönsaker + dipp) ochen smaskig tårta.. Måste ha tagit en bra stund att fixa iordning all god mat!! Tack så mycket en än gång Ingela och Caroline!

I present fick Caroline från mig och mamma med familjer; pengar.

Och Ingela lade vi tillsammans med mormor och morfar ihop till en Isabel lampa , dock var det inte den som stod på önskelistan..Men nu är den bytt till "Hundkex" och finns här hemma hos mig, klar för hämtning:-) (Skulle vara så skoj om ni kunde komma hit och hälsa på snart!)


Caroline: Såg att du köpt en ny mobil -skit snygg!! Men tänkte bara höra om du har kvar samma mobilnummer och 3G?? Hoppas det, jag menar eftersom vi ringer gratis till varandra när vi båda har 3G:-)

 
 
Moster

Moster

19 maj 2008 22:13

Lampan var jättefin! Kommer att bli perfekt i lilla fönstret i allrummet, där syns den bra eftersom den är centralt i huset så alla ser den :-) Jag blev verkligen superglad över den Kram o tusen tack!

P.s.Vi kommer gärna o hälsar på er snart. Men nu till helgen jobbar du väl?

http://pingela.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Carro

19 maj 2008 22:55

Japp raring...har kvar samma nummer och operatör :) Så vi kan fortfarande prata gratis :P Vad kul att du tyckte om kalaset!...precis kommit hem från jobbet nu, trött! upp igen tidigt imorgon :/ saknar er

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sofia - 25 januari 2010 12:41

           

Av Sofia - 25 januari 2010 11:56

Hej!   Som sagt, mitt huvud är fullproppat med saker just nu... tankar,funderingar, oroligheter, tyvärr bara en massa skit!!! Känner att man inte kan leva som vanligt- är ingen bra människa just nu.. inte heller någon vidare mamma till mina 2...

Av Sofia - 7 januari 2010 14:19

Att vänta barn är som att planera en sagolik semesterresa till Italien. Du köper guidböcker och gör upp underbara planer inför ditt livs resa: Colosseum, Michelangelo, gondolerna i Venedig. Du kanske lär dig några användbara fraser på italienska. All...

Av Sofia - 7 januari 2010 14:06


En nybadad liten Filip 6/1-2010  

Av Sofia - 7 januari 2010 13:56

Hej!   Länge sen sist.. Det har hänt så otroligt mycket sen jag skrev här sist, både bra och dåliga saker.. Jag väljer att inte gå in på detaljer, men ni som står mig närmast vet att vi har haft det kämpigt och vad det handlar om.. Men det bäst...

Ovido - Quiz & Flashcards