Direktlänk till inlägg 17 maj 2008

Så otroligt skoj...

Av Sofia - 17 maj 2008 11:45


Idag var vi och hälsade på våra vänner Sarah och Henrik.

Det var jätte roligt att ses, vi blev bjudna på god kycklingsallad, spelade Gittar Hero, tittade på Henriks nya systemkamera, deras hemgjorda dator de kopplat till tv:n och använde numer som skärm (coolt, blev riktigt avis), men sist och inte minst!! -Så tittade vi på filmen ifrån deras inflyttningsfest - Alltså första gången då jag och Gustav träffades!!!! Så otroligt skoj att se :-) Har bett Henrik om att få en kopia på den, inte många som har film från när man träffades första gången!?! Det var så gulligt, vi satt bredvid varandra i soffan, sedan var det tävling och då var jag och Gustav i samma lag, även detta är med på filmen *hahahha* - så himla skoj att se!!! Vi lekte den där leken man ska ta lappar ur en burk, och på dessa lappar står det olika kroppsdelar, när man sedan tar varsin lapp ska dessa kroppsdelar hållas emot varandra, sedan nya lappar , men man måste hela tiden hålla kvar de gamla positionerna och ju fler lappar man klarar av dessto bättre!!! Riktigt gymnastikpass, det gäller att vara vig.. Men i och med att det var en fest vi var på , alla var lite små lulliga, så var det kanske inte de "vanligaste" kroppsdelarna med på lapparna.. Roligt var det iaf och dessutom att ha det inspelat är ju coolt!! Något att visa för Wilma i framtiden kanske!?!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sofia - 25 januari 2010 12:41

           

Av Sofia - 25 januari 2010 11:56

Hej!   Som sagt, mitt huvud är fullproppat med saker just nu... tankar,funderingar, oroligheter, tyvärr bara en massa skit!!! Känner att man inte kan leva som vanligt- är ingen bra människa just nu.. inte heller någon vidare mamma till mina 2...

Av Sofia - 7 januari 2010 14:19

Att vänta barn är som att planera en sagolik semesterresa till Italien. Du köper guidböcker och gör upp underbara planer inför ditt livs resa: Colosseum, Michelangelo, gondolerna i Venedig. Du kanske lär dig några användbara fraser på italienska. All...

Av Sofia - 7 januari 2010 14:06


En nybadad liten Filip 6/1-2010  

Av Sofia - 7 januari 2010 13:56

Hej!   Länge sen sist.. Det har hänt så otroligt mycket sen jag skrev här sist, både bra och dåliga saker.. Jag väljer att inte gå in på detaljer, men ni som står mig närmast vet att vi har haft det kämpigt och vad det handlar om.. Men det bäst...

Ovido - Quiz & Flashcards