Direktlänk till inlägg 19 maj 2008

Måndag igen...

Av Sofia - 19 maj 2008 18:36


Och så var det måndag igen...  Inget speciellt alls.. Har i stort sätt bara varit inne hela dagen, har orkat ta mig ut till brevlådan en gång för att hämta tidningen och posten (gick upp sent idag så posten hade hunnit komma innan jag hämtat morgontdningen, på så sätt behövde jag bara gå ut till brevlådan en gång).. Sen gick jag i och för sig gå ut till soptunnan och slängde lite skräp i förmiddags oxå.. Annars har Jag och Wilma bara varit inne hela dagen. Inget vidare väder, en vanlig grå-mulen kall och ruggig måndag... Hann med att se repris avsnittet ifrån Andra Avenyn, baka en rabarberspaj som ska ätas ikväll när Gustav kommer hem ifrån sin träning, och Lasangette som åts när Gustav kom hem ifrån jobbet..

Bra med dåliga dagar ibland också, så man hinner med att göra allt det där tråkiga som börs göra,men som inte hinns med de vackra dagarna på året!!


Längtar tills imorgon, då ska jag och Gustav åka och hämta våra nya cyklar som vi köpte i fredags, men som vi inte kunde få hem på något vis eftersom vi åkte bussen till stan och hade barnvagnen med oss..

Ska nämligen få cykeln som en lite för tidig födelsedagspresent från Gustav(Tack så jätte mycket Älskling), kan vara roligt att hinna använda den innan min födelsedag om det bara kunde bli  lite finare väder igen..

Den är jätte fin!! Jag valde en röd, kan vara roligt med lite färg tycker jag.. så vanligt att välja svart annars!

Gustav inhandlade som sagt också en ny cykel, han valde en blå, även den var jätte snygg!!

Eftersom jag köpte en "tantcykel" var det väldigt ovant att provcykla den i affären, då jag är van med bredare hjul eftersom jag alltid tidigare haft montainbike cyklar!! Men jag ska förhoppningsvis lära mig att cykla på denna också..:-)


 
Det här inlägget går inte att kommentera.
Av Sofia - 25 januari 2010 12:41

           

Av Sofia - 25 januari 2010 11:56

Hej!   Som sagt, mitt huvud är fullproppat med saker just nu... tankar,funderingar, oroligheter, tyvärr bara en massa skit!!! Känner att man inte kan leva som vanligt- är ingen bra människa just nu.. inte heller någon vidare mamma till mina 2...

Av Sofia - 7 januari 2010 14:19

Att vänta barn är som att planera en sagolik semesterresa till Italien. Du köper guidböcker och gör upp underbara planer inför ditt livs resa: Colosseum, Michelangelo, gondolerna i Venedig. Du kanske lär dig några användbara fraser på italienska. All...

Av Sofia - 7 januari 2010 14:06


En nybadad liten Filip 6/1-2010  

Av Sofia - 7 januari 2010 13:56

Hej!   Länge sen sist.. Det har hänt så otroligt mycket sen jag skrev här sist, både bra och dåliga saker.. Jag väljer att inte gå in på detaljer, men ni som står mig närmast vet att vi har haft det kämpigt och vad det handlar om.. Men det bäst...

Ovido - Quiz & Flashcards